Seyma_nur1 4 boyutlu ultrason diye ayrı bir hizmet ve ücretlendirme yok. 4 boyutlu cihazı olan bir hastaneden Kadın doğum a randevu alır gidersiniz. Muayene ücreti neyse onu ödersiniz. Her şehirde ve her hastanede fiyatlar değişir. Bir de bebek yüzünü gösterirse görebilirsiniz. 😅 Yani cihaz renkli kesin görünecek gibi düşünmeyin. Benim ki neredeyse 2 aydır göstermiyor yüzünü, heralde doğumda görücez. ☺️