Adetim 4 gün gecikti, yani bugün 5.gün bitiyor artık hatta… iki kere test yaptım negatif çıktı, bugün de kan testi verdim 1.25 çıkmış negatif, ve az önce kahverengi lekelenme mi artık adetin başlangıcı mı bilmiyorum günlük pedimde gördüm. Ama iki haftadır da hep bi akıntı, sanki adet oluyorum hissi filan… Bu durumu yaşayanınız var mı?