Kesinlikle rahim filmini öneririm zararı değil faydası var tüplerde sorun olmasada film sonrası gebelik şansı çok yüksek biz ikinci bebekte olmayınca film çektirdim iki tüpümde kapalıydı onca ilaç iğne boşa tedavi olmuşum film esnasında bir tüpüm açıldı aynı ay hamile kaldım 33 haftadayız