Mamacool Kızlar 5 aylık hamileyim bugun idrar ve kan testi verdim idrarda lökosit yüksekligi cktı bir bilginiz var mı ? Size oldumu ??? Tedavisi ne
Mamacool Buseyllzr Buseyllzr evet int baktım idrar yolu enfeksiyonu diyor ilac falan mı veriyorlar acaba
Zehragniken Mamacool evet 3 gün önce bende de çıktı idrar yolu enfeksiyonu doktorum antibiyotik verdi ve gunde 3 litre su içiyorum canım sende iletişime geç doktorunla
Buseyllzr Mamacool değerin çok yuksekse antibiyotik tedavisi veya fitil verir. Çok yüksek değilse suya karıştırılıp içilen toz ilaclar var ondan verir
Aaaaammmaaa Buseyllzr Buseyllzr Buseyllzr meraba benim deyerlerim biraz yuksek cikdi toz ilac aldim ve nasil kulanmam gerekiyo souk sudami karisdiriyim yoksa ılık sudami bi fikriniz varmı lütfen cevap verin