kızlar insanlar kendini bilirmiş ya sizce tahmini ne zaman doğurursunuz ben haziran 17 gibi en geç doğururum diyorum ama dün bi anda göbeğim aşağı indi önceki günde ani belime ağrı girdi bugün omuriliğim ağrıyo daha 35 haftalığız kızım tahmin ettiğim zamandan öncemi gelir bilmiyorum doğurmakta istemiyorum düşündükçe ağlayasım geliyo