İki yıl önce dış gebelik geçirdim değerlerim çok dengesiz yükseldi sonra düşmeye başladı sonra tekrar yükseldi kese gorunmedi dış gebelik dendi iğne vuruldum iğneye rağmen değer çıkmaya dev etti ve iğne fayda etmedi sonra birden karın ağrısıyla hastaneye kaldırdılar iç kanama başlamış hemen operasyona aldılar bebeği tüpten temizlediler , şuan hamileyim 5+2 günlük dün gittik kese gorunmedi ama beta normal artıyor