Sanki daha dün hamileliği öğrenmişim gibi. İlk öğrendiğimde hazır miyim değil miyim diye düşünürken kontrolde ilk ultrasonda elim ayağım titriyordu.. Sonra varlığını hissetmeye başladıkça çok sevdim çok özledim oğluşumu sanki daha önceden varmış da karnıma sonradan girmiş gibi 🥺 kıyafetlerini kokladim sanki daha önceden giymiş gibi her tekme attiğinda daha çok atsin istedim hala öyle o tekme attikça kıpırdadıkça mutlu oluyorum. Şimdi kollarima almaya çok az kaldi ama bu seferde doğurmak istemiyorum hep içimde kalsin sadece biz olalım diyorum bazen de doğsun istiyorum hemen 😄 çok farklı çok güzel düşündükçe huzur veren bir serüven hamilelik umarim isteyen herkese nasip olur bu duygulari yaşamak 🙏 Allah herkese sağlıkla kucağına almayi nasip etsin bebişini 😍