busra_22 liv hastanesinde cok rezillikler yaşadım o kadar para alıyorlar ama hicte hak etmiyorlar beni resmen acil odasında yatırdılar odada gelip ilgilenemeyiz diye doktorum sagolsun yanıma bile gelmedi Doktor Seher Sarı.Ürtiker oldum hamileyim gelip bakmıyor bebekle alakası yok diye güya hemsireler kalp atışına baktı var dediler halbuki hic oluşmamış cocuk.2 sene oluyor kürtaj oldum ve bu kadar rezillige ragmen 3.500 tl para aldılar.Ve sana tavsiyem hastanenin lüks olmasına degil doktorun ne kadar iyi olduguna dikkat et sonuçta 1 gece yatıp cıkıyoruz ama dogum öyle degil en önemlisi güzel dogum yapabilmek.