Enesinn_annesiii Merhaba hanımlar 17+6 haftalık gebeyim yemeklerden sonra karnımda çok şişme oluyor ve nefes darlığı çekiyorum her an bu normalmi aranızda bunu yaşayan var mı
_akalin3 Enesinn_annesiii bende 23 haftalardan beri yasıyorum suan 26 haftayım normaldir heralde gebelikde ya
Mrv_mlk Bende 17+4,aynı dediğin gibi şişip kalıyorum ve nefes darlığı yaşıyorum merdiven cıksam,yemek yesem..