Zeynepdgn50 adetin bittiği gün başlıyosunuz. Gebelik testi gibi bi kiti var. Orda iki çizgide en koyu halindeyken yumurtlamışsınız demektir. O günden itibaren 3 günü eşinizde değerlendiriyorsunuz. Genelde adetten 14 gün sonra yumurtlama olur diye kabul ediliyor ama aslında kişiye göre değişiyo. Bazısı 10 gün sonrada oluyo, bazısı 14 günden fazla oluyo. O yüzden faydalı. Uygulama falan kullanıyosanız güvenmeyin derim. İnstagramda birgebeningünlüğü diye bi sayfa var bende ordan görmüştüm ovulasyon testlerini. Eczanelerde de satılıyo, nerden isterseniz alın. Youtube da videolarda var