tugce0909 5 haftalık hamileyim kese oluşmuş ama hiçbirşey gözükmüyor sadece kese var normal mi sizce de öyle olması bilgi verir misiniz?
Zehragniken tugce0909 evet canım o hafta sadece kese oluşur zaten. Bebeği de 6. 7. Hafta da görürsün. Biz 6+4 de görmüştük
aylinpalaa tugce0909 bebeği kastediyorsunuz sanırım, daha çok erken 😊 7.haftada tekrar giderseniz görürsünüz hem kalp atışını da duyarsınız
_akalin3 tugce0909 evet evet normal ilk kese oluşuyor sonra bebek inşAllah oyle olur bazen boş genelik filanda oluyor ama suan yasadıgın da normal senin
Sevdapl tugce0909 benim de 5+1 de kesem görüldü. Bir hafta sonra 6+1 de bebek görüldü, kalp atışı duyuldu. Hiç strese girmeyin haftaya görürsünüz bebeği inşallah.