Bende insülin kullanıyorum 2. Hamileliğim çocukluktan beri var korkma canım hicbisey olmadı ilk kuzuma 300leri gördüm her doktor karnında òlür dedi taa ki biricik doktorumla tanışana kadar ❤ Rabbim içeceği su yiyeceği ekmek varsa taşın arasında yaratıyo yine yaşatıyo elhamdülillah