Kızlar işe başlamak için akciğer filmi istediler bugünde gittim kız ihtimalin varsa çektirme ama yoksa ihtimalin imza at dediler göze alamadım tabiki bebek isteyip deneyen biri olarak yüzde 1 de olsa hepimizin ihtimali vardır diye düşünüyorum regle yarın 7 gün kalmış oluyor sağlık ocağında versem ve varsa çıkarmı ona göre rontgene gireyim