minikmelek1311 benim 4. Haftadan beri var.progestan hormonum dusuktu dusuk tehlikem vardi 5 gunde bie igne vuruldum. 3 hafta hic olmadi mesela sonra yine oldu. 2 kez hastanede yattim.Meger plesentam öndeymis rahme sarktigi icin o kanatiyormus su an 21 jaftalik hamileyim ara ara yine oluyor doktorum 1 ped dolacak sekilde olursa gel dedi her lekelenme de gidiyordum artik psikolojim bozulmustu.Maalesef bazi gebelikler doguma kadar kanama lekelenme seklinde ilerliyor.ilk gebeligimde hic boyle olmamisti mesele ama bunda oldu. Bol bol dinlenin Allahin izniyle bir sey olmaz.lekelenmeler 2 3 hafta devam ediyor msalesef.