Liyasmum benim de gelmiyor ama uçları sanki bazen yapış yapış oluyor belki bilmeden geliyordur ama bende henüz öyle damla falan geldiğini görmedim annemde boşver gelmesin şimdi bebek ilk doğunca sütün az olması iyi bebeğin midesine yeter gelen üstün fazla olursa ememiyceği için göğüsün acır dedi o yüzden stres yapmadım gelir emzire emzire