Esra-uslu çok üzüldüm canım, doktorları dinlemen gerek, suyu olmayan bir bebek yaşayamaz zaten, rabbim sabır versin, sen iyi ol, yine bebeğin olur, herşeyde var bir hayır bunu asla unutma, biz bir şeyi kaybedince üzülüyoruz ama bilmiyoruz ki belki o bizim hayrımıza..🙏🙏😢😔