Kızlar merhaba sabah oğlumu ayağımda sallıyordum birden kanamam oldu. Wcye girdim resmen adet olur gibi açık kırmızı renkte kan geldi daha sonra hemen hastaneye gittim ped takmıştım kanamam olur diye tişörtümü pantolonumun içine sokmuştum hastaneye gideseye kadar çok afedersiniz tişörtüm iç çamaşırım pedim pantolonum kan revan içinde oldu. Bebeğimde her hangi birşey yok fakat kanamam çok olduğu için düşük tehlikesi arz ediyormuş bu durum hastaneye yatırdılar
Sadece kanamam var ağrım sızımda hiç yok ama çok korkuyorum gittikçe kan rengi koyulaştı ve devam ediyor kanamam. Benim gibi başına gelen oldu mu anlatırmısınız