ecenaz891 biz sadece hastane çıkışlarını yenidoğan aldık onları da gerçekten sadece bi ay giyindirdik geri kalanların büyük çoğunluğunu 0 3 ay aldık onları da yaklaşık üç ay giyindirdik yani bebeklerinizin doğum kilosuna bağlı biraz da bizimkiler küçük doğdu ne giyindirsem üzerinde çuval gibi duruyordu bizimkiler aralık doğumluydu diye sürekli battaniyeye sarılıydı kıyafetlerinin büyüklüğü o yüzden rahatsız etmiyordu ama siz derseniz üstüne tam otursun doğumunuz da sıcaklara denk gelecekse 0 1 aya ağırlık verin