Fatmanur40 bana da 34. Haftadan beri karın çevresi geri dediler 38. Haftamıza girdiğimizde bebeğimin gelişiminin hala 34te kaldığını söylediler. Çok korkmuştum doğumu başlatacaklarını söylediler. 38+5te zorunlu sezaryen oldum. Bebeğime 3 yerden kordon dolanmıştı boynuna karnına ve bacaklarına. Üstelik bide düğüm olmuştu bu yüzden kan akışı yavaş olmuş ve beslenememiş. 2540 doğdu daha sonra 2300e düştü. Ama küveze felan girmedik geçen doğdu sabah evimize geldik