Arkadaslar 28 haftalık hamileyim vücudumda aşırı kaşıntı var alerjik olduğu tesbit edildi bir hafta losyon kullandım ise yaramadı doktorum ALLERGEN diye bi hap verdi kullanınca iyi ama kullanmasam yine aynı ilaç bitince tekrar bi değerlendirme yapıcaz benimle aynı durmu yaşayan var mi acaba