esraduman5107 Çok şükür bende kavuştum ogluma 🙈😍😍😍😍allah korktuguna ugratmasın kimseyi bende dogum hikayemi yazarmıyım acebalarım vardı hep suyumuz azaldı için erken alındı biraz sezeryanla dogum oldu kilomızda iyi sanırım 2.500 doktorumuz gelip kontrol edecek hepimize dua ettim tüm anne adaylarına 😊
Cicianne esraduman5107 gözünüz aydın kaç haftalık doğdu küveze aldılar mı ? Ciğer iğnesi falan vuruldunuz mu doğumdan önce ?
esraduman5107 Hepinize cok tesekkr ederim🙏🏻😊37+3 de yaptım dogumu dün ciger geliştirici igne oldum 2kez çok şükür bı sıkıntı görünmüyo kilomuzda 2.500 rabbim kimseyi darda bırakmadın cok korkuyofum küveze alınır diye ama yanımda yatıyor oglum😊
Asli_19 Canım banada suyu azalmis ve aklp atışları biraz düşmüş dedi pazartesi gel bakicaz sence doğuma alirmii😊Sahada oylemi demişti 🤗 Bu arada benden önce doğurdun hayırlı olsun kuzum gözün aydın inşallah bende pazartesi kavusurum sağlıkla 🤗❣️
esraduman5107 Asli_19ok tesekkr ederim canım senden önce dogurdum valla benimki aceleci çıktı 😊allah senide hayırla kurtarsın evet banada öyle demişti kalp atışı yavaşlıyo dedi hazırlıklı ol sen her ihtimale karşı Korkma allah yardımcın olur insallah
esraduman5107 Asli_19 alır galiba sakın olmaya calış sen korkma canım biraz amelyat haneye giderken tedirgin oluyon ama sonrası için deger uyandında bebegin yanında olacak seninde insallah😊
Asli_19 esraduman5107 Canım geldim hastaneden şimdi Kalp atışı biraz hızlı biraz yavaş atıyor bı kaç gün bekleyelim Perşembe gel dedi bakalım Perşembe alica galiba doğuma 😍🌸
esraduman5107 Asli_19 hadi insallah canım hayırla kurtul sende bebegine kavuşş 😊bugün sana hep dua ettim sana tavsiyem bolca uyu valla dogumdan sonra uykuya hastet oluyon su iç bolca uyu😂
Asli_19 esraduman5107 ay çok sağol canım Allah razı olsun 😍 Tavsiyeni uyguluyorum valla sürekli uykum gelyoyatip uyuyorum 😆😆 Bu arada Instagram in varmı canım takipleselim bı sakıncası yoksa🌸