Caglatan Yaklasık yarım saattir böyle nefes almakta güclük cekicek kadar karında sertlesme yasıyorum bi kac dk sürüyo ama bi kac kere oldu baska bi agrım yok sizce acile gitmelimiyim
Ezgiduru Caglatan ya bende de oluyor hatta aaa diye bağırmak istiyorum o an ama.ayni anda benm belime de ağrı giriyor etrafta birkaç kişiye sordum yalancı sanci olabilir dediler başka belirti olmadığı için gitmedim kontrol günümü bekliyorum
haticerabia45 Caglatan bende 31 haftayim bazen yürüyemiuorum bile ani bir kasılma ve ağrı geliyo sertleşiyor karnım ama bunlar normal yalancı sancı denen doğuma hazırlık sancıları.takip edin düzenli ve geçmek bilmeyen şekilde ise doktorunuza gidin derim yada acile
Caglatan Ezgiduru benimde 4 gün sonra randevum nst ye giricem doktora söyleyip ama yinede bi tedirgin oldum yalancı sancılar böyle rahatsız eder mi ki acaba siz kac haftalıksınız
Ezgiduru Caglatan 31+4 um su an benm de pazartesi randevum var . İşte biraz uzaninca dinlenimce geçiyorsa skinti yok diyolar geciyorda bı sure sonra . Bakalım nst de ne cikicak korkuyorum ben erken doğum olur diye . Karnimda baya bı aşağıda herkes karnım düşmüş diyo