Sehersifa 28+5 kan değerlerim çok dusmus 9 a Doktor ilaç verdi Bunu yaşayan var mı doğumu riske atar mı 😑
Gamzess1 Sehersifa canım benimde 26. Haftamda 9a düşmüştü doktor kan ilacını günde 2 ye çıkardı hemen geri yükseldi 11,5 oldu bi haftada fark etti yani bide aç karnına pekmez sulayıp içiyorum artık
Deletedmom2265 Sehersifa 32.haftadayım maalesef benim 5’e düştü 🤦🏻♀️ Rapor çıkartılıp damardan demir ilacı ferinject yapıldı serumla karıştırılıp haftaya tekrar yapılacak ne kadar ağızdan ilaç aldıysam artmadı 🤷🏻♀️
Minnoshh Sehersifa .Bendede 2 ci tremestrden kanim dusuk.Banada doktor vitamin yazdi.Basim gidyordu.Hic bir sey yapmak istemiyordum.Simdide az 3 cu trimestirdeyim.Kalp carpintilari,birden gelen halsizlik,bie sey olcak gibi hissediyorum.Kan azliginda oluyor
Sehersifa Gamzess1 bende günde iki tane icecekmisim bugün başladım daha internette abuk sabuk şeyler yazıyor morelim çok bozuldu
Nskyhn De25 merhaba ben de kullanamiyordum doktor toz yazdı suya döktüm ictim vişne suyu gibiydi bir dikiste içtim hiç rahatsız da etmedi
Gamzess1 Sehersifa Canım benim internette neye iyi yorum var ki? Düzelir Allah’ın izniyle bebek büyüdükçe kanda düşme olması çok normal dedi benim doktorum ilaçla toparlamasaydın kan serumu takılacaktı ama çok şükür toparladım sende toparlarsın inşallah
11Merve Bende 28. haftadayım 8 e düştü kan ilacını günde 2 ye çıkardı. Sabahları keçiboynuzu pekmezini suyla karıştırıp üzerine limon sıkıp içmeye başladım. Faydası olur inşallah. Havaların ısınmasıyla da halsiz hissetmeye başladım
Nskyhn De25 evet fertamir vişne suyu tadında akşam yemekten sonra içtim yatana kadar mide bulantısı olmadı şimdi hala yok kendimi gözlemledim gayet iyiyim 👍
alparslansmommm Sehersifa Benimde var günde iki doz ilaç kullanıyorum ayriyetten doktor doğum sırasında kan takviye edilebilir dedi 🤷🏻♀️