mutluanne3510 Kizlar 10 haftalik hamileyim. İştahım yok,ama farkında olmadan acıkmış hissediyorum kendimi. Bir anda halsizlik oluyor. Sabahları erken uyanamayan ben, haftasonlari bile sabahın 7sinde uyaniyorum acıktığım için.
RabiaEylul mutluanne3510 Ilk 3 ay bende de oyle oldu hep actim cok actim surekli biseyler yiyordum. 2. trimestere gecince normale dondu . Simdi uzun sure ac kalabiliyorum sorun olmuyor aklima gelmiyor
mutluanne3510 Mide bulantim falan olmadı, ama bu tuhaf bir şeymiş ya. Bi anda halsiz düşüyorum. Aa acıktım yine galiba diyorum🙈