Herşey çatıyla alakali. Istediniz kadr yatin kalkmayin.catiniz musaitse aksi birsey olmazsa normal dogurursunuz. Bnm doktorum bizzat dedigi sey şu.; cati pelvis agrilarim cok oluyordu ve 4.aydan sonra baslar hep. Doktorum bana catin dar degil ve agrimasi cok gzl birsey dogumda anliycaksin demisdi. Ciddende oyleymis.