25+1 haftalık hamileyim şeker yüklemesi yaptırmak istemedim sıkıntılı bir durum olmadığı için doktorumda kanda açlık ve tokluk şekerine baktırmamı söyledi açlık 75 (sınır 74 müş) tokluk 127 çıktı. Şeker yok ama aç kalma aç kalırsan düşüp bayılırsın dedi. Korkmalı mıyım doktora gitmeme daha olduğu için soramadım bilgisi olan var mı