Artık ağlama raddesine geldim 1 haftadır her gün saatlerce süren sancılarım var.. 🤦🏼♀️ Doktorum çekiceksin böyle böyle ilerleyecek açılmanı sancıların tetikliyicek dedi bebek kanala girdiği içinde sezaryen düşünmüyoruz zorunlu bişiy olmadığı sürece amaaaa ben gerçekten dayanamıyorummmm😔 pozisyonlar deniyorum yok sürekli duştayım yok yok yok ne yaptıysam sancılarım geçmiyor🤦🏼♀️ Ne kadar çekeceğimde belli değil böyle 40 haftaya kadar çekende varmış 37 de doğuranda ben napıcammm bi önerisi olan varsa Allah rızası için söylesinnn derdime çare arıyorum😔😔😔😔