Yagmurerol 7+2 haftalik hamileyim, sabah kahvaltimi zor yapiyorum ve sonrasinda tum gun bisey yiyemiyorum akşam eşim eve geldiginde zorlamasa aksam yemegi bile yiyemicek durumdayim 😞 napicam bilmiyorum
deniz2019 Yagmurerol sıkma canını benim de öyleydi doktor ilk 3 ay senin yediklerine ihtiyacı yok bebeğin senden vitaminleri alıyor demişti tost yiyebiliyordum sadece ne yiyebilirsen onu ye demişti 🙏🏻
Maviii ilk 3 ay çokta önemli değil yemek yemeniz zaten, üzülmeyin sizde.. önemli olan 3 aydan sonrası