Merhaba, kizlar.Ben 27 haftalik hamileyim. 13 haftamda 31 mm serviks boyuma dikis atildi.Su haftama kadar olcum deyismedi,hala 31 mm. Baska bi sorunum,enfeksiyonum falanda yok,amma,icime cok fena erken dogum korkusu dusdu.Bi turlu aklimdan cikaramiyorum,Kendimi yedim bitirdim resmen,Cok stress yapiyorum.Sizcede 31 mm-le vaktinde dogum yapa bilirmiyim ? Lutfen pozitiv hikayelerinizi paylasin.dusunmekten karnima kasilmalar giriyor.kendime ziyan veriyorum,amma,aklimdanda cikaramiyorum.Yardimci olun ,lutfen.Simdiden tesekkurler 🌹🌹🌹