Cerennnn5858 Kızlar selam, Kaset test adet günü gelmeden silik çıktıgında betanız kaçtı? Kaset testler en az kaç beta olduğunda gösteriyor
Cerennnn5858 Smyye1B benımde boyle cıktı bugün. Adete 2 gün var. Sen asetten oncemi yapmıstın peki canım
Tusami Smyye1B benim bu mavi test sizinkinden koyuydu, kan verdim eve geldim test yaptım süper dedim, beta 21 çıktı ☹️
Sevilaslan Cerennnn5858 benimde adete 2 gün varken erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Aynı gün beta hcg yaptırdım 89 çıktı. 2 gün sonra 248 öyle yükselmeye devam etti. Şuan 9+2 yiz kalp atışlarını duyduk çok şükür. Rabbim gönlüne göre versin inşallah ❤️
egeninincisii Cerennnn5858 Adete 3 gün kala test silikti. 2 gün kala kan verdim değerim 48 çıktı. 4-5 gün sonra hastanede kan verdim 696 ya yükselmişti.
Cerennnn5858 Tusami biliyorum kuzum okuyorum postlarda gördüm. Allh hayırlısıyla sağlıklo gebelik nasip etsin❤️
Cerennnn5858 Sevilaslan Maşallah kuzum hayırlısıyla sağlıkla kucağına al İnşallah. Ben geçen ay kimyasal geçirdim korkuyorum o yüzden kan vermekte istemiyorum adetim bikaç gün geçmeden
Sevilaslan Cerennnn5858 bende hamile kalmadan önceki ay kimyasal gebelik geçirdim. Sonraki ay hamile kaldım.