akademisyenan18
İnan hatırlamıyorum oğlum 20 aylık oldu. 2 aylık hamileyken baktırmıştım 2 yılı geçmiş 😂 belgem var yurtdışından falan demişti. Nub teorisini kullanıyorlar diye biliyorum. Yani bebek biraz düz yatarsa kesesi yuvarlaksa ve soldaysa kız , kıvrımlı yatarsa kesesi fasulye gibiyse ve sağdaysa erkek diyorlar. Benim oğlum o ultrasonda fasulye kesenin içinde düz yatıyordu. O yüzden yanıldı diye düşünüyorum.