Seyma_ss ben Hicran giriş te yaptım doğumumu memnun kaldım sezeryan izi yok denecek kadar ince. Güzelyalı hastanesinde önder başeğmez ve bayram bukan var çok memnun herkes. Maddi durumunuz çok iyiyse tabiki hakan kalaycı derim. Muzaffer Şengül ün eli çok hafif ablam onda doğum yaptı aynı gün ayaktaydı hiç yatmadı temizlik vs kendisi yaptı.