Ayseakbulut Ayseakbulut normal sürekli kontol için de Ayhan yükselen e gidiyorsun ama bu cinsiyet yanılmasından sonra gideceğimi sanmıyorum artık
Asil_hatun Ayseakbulut aaa gercektenmi banqda kız diyorlar baya heveslendik 15 haftalık olduk detayliyimj beklesem.acaba emin olamadım kıyafet almayı dusunuyordum
Ayseakbulut Asil_hatun Bence bekle derim banada net demişlerdi ama bilemezsin doktor dan doktora değişir ama detaylıda da kesin sonuç alırsın
Asil_hatun Ayseakbulut 14.0 da kız dedi bende k Kıyafet almaya gidicektim ama almicam detayliyida görelim öyle en iyisi hayal kırıklığı yaşamak istemiyoruz
3prens71 Ayseakbulut banada 19. Haftada yuzde 80 erkek demıslerdı hatta resmını verdıler bacak arasını dun tekrar kontrolüm vardı 24 haftalık olduk dunku dr kız dedı🤷♀️Başından berı gönlümden gecen kızdı ıkı oglum var bu 3. Benımde nolck kıme ınancam blmıyorum bsyde alamıyorum🤦♀️
Ayseakbulut 3prens71 böyle olması gerçekten üzücü insanın hem kafası karışıyor ne yapacağını şaşırıyor
3prens71 Ayseakbulut aynn oyle canım bnde alısmıstım erkek olacagını herkese soyledık dunde oyle oldu yanı bakalım salı günü bellı olucak ozele gtcem
Mlkysf Ayseakbulut sana tebessüm edeceğin bir anı olarak kalmış 😊 bana da 16 da kız dedi burda cinsiyet yanilmasini çok okuduğum için başka bir doktora daha gittim oda kiz deyince inandım artık 😀 detaylı da da kiz dendi artık içim hepten rahat
denizli20 Benimde 14.haftada %80 erkek denildi cinsiyet partisi bile yaptık 17 de gittim bu sefer de kız dediler şok oldum şimdi detaylıyı bekliyorum kesin sonuç için
Ayseakbulut denizli20 bende parti yapacaktım öncesi detaylıya gireyim dedim allahtan bu cinsiyet yanılmasını öğrendim . Hayırlısı artık
Ayseakbulut 3prens71 ben özele gittim de yanılma oldu detaylı da erkek denildi inşallah bir daha değişme durumu gibi birşey olmaz artık parti yapacağım bu pazar 🙂
denizli20 Ayseakbulut aynen öyle hayırlısı artık haftaya detaylı orda ne çıkcak diye merakla bekliyorum 😁