Şubat’ta hsg çekindim bir tupum tamamen tıkalı çıktı doktorum sıvı ile açmaya çalışmış acamamis diğer tupumde de yapışıklık varmış açılmjs. Ben hsgden iki hafta sonra gebe kaldım şu an 15+1 eğer doktorunuz gerek görürse hiterskopi ( adı böyleydi sanırım) öneriyor. Ama bana onermedi çünkü , benim hsg çekinme nedenim tüp bebek yaptırqcaktim öncesinde görmek istediler. Tüp bebek yaptıracağım içinde açtırmanq gerek yok boşver diyip yollamıştı hatta sinirlenmistim boşver olur mu belki doğal yolla olacak o tüp açılsa diye düşünmüştüm. Hakkınızda hayırlısı olur inşallah 🌸 ama dediğim gibi hsg sayesinde gebe kaldım desem yeridir benim için , tupum tikali olmasına rağmen 🥲🌸🧡