220720 25 haftalık gebelikte otururken aşağı eğilince karnım çok acıdı karnım katlandı anlık şekilde bi zararı var mıdır bebeğe ?
Nus_12 220720 bende çok egilemiyorum 22 haftalık batar gibi oluyo karnmin üstü o yüzden dikkat ediyorum bişey olmaz Allah’ın izniyle
Hapyymami55 220720 hep eğiliyorum mecbur eğiliyorum evi supuruken eğil koltuk altını supuruken eğil çocuğun altını alırken eğil eğil eğil eğil ……
220720 Hapyymami55 yok öyle değil tam sıkıştı böyle.karnımın içi acıdı ilk gebeliğim o yüzden korktum sorun olur mu diye
drmeri 22 hftqdayim ben de az önce yerleri eğilip silmek zorunda kaldım. ve suan kalkamıyorum bel sırt ağrısından.. keşke eğilmek zorunda kalmasak ama bazen mecbur oluyor ve ben de dediğiniz gibi egildigim anlarda çok ağrı hissediyorum korkuyorum