Ağrıyı hissetmeyle ilgili bir örnekte vereyim;8 yaşındaki kızıma kanal tedavisi yapılacaktı geçen ay, iyi bir pedodontist bulduk. Kızımın canı çok tatlıdır pek acıya dayanamaz ama uyuşturma esnasında gözlerini kapattı doktor şimdi dişine ilaç sürmem gerek ama tırnağımla bastırmazsam ilaç diline gelir tadı kötü o yüzden bastırdığımda tırnağım acıtacak diye anlattı ve kızım 4 farklı yerden iğne yapılmasına rağmen hiç hissetmedi. Eminim iğne olduğunu bilseydi ortalığı inletirdi 🤭 hala da bilmiyor iğne olduğunu. Bunu şu yüzden yazdım burda denk geliyorum suni sancıdan öldüm bittim diye yazanları ama inanın ne kendi sancımız ne de suni öyle zor değil sadece odak noktanız önemli sancıya odaklanırsanız en üst seviyede hissedersiniz