aleyna66 ben hamilelik öncesinde de hamilelik sırasında da çok migren ağrısı baş bağrısı çektim. hamileliğin ilk 3 ayı bana zehir oldu diyebilirim normalde arveles majezik içmeden kendime gelemezdim parol da işe yaramadı elbette ki. ben migren taşları oluyor aktarlarda onu sürerek ve at kestanesi kremi ile omuzlarıma ve şakaklarıma masaj yaparak hafifletiyordum. ancak folik asit sonrasında kullandığım d vitamini ve kan ilacına bağladım ben durumu migrenim hafifledi hatta geçti diyebilirim arada bir oluyor ve çok hafif olduğundan parol ile geçirebiliyorum sanırım benimki biraz psikolojik bir durummuş. daha öncesinde kan değerlerim hiç düşmez vitamin değerlerim hep iyi çıkardı ben vitaminlere bağladım bu durumu inşaallah hamilelik sonrasında da ağrı çekmem darısı sana :D