acemianneee_31 Kızlar normal de fairy kullanıyordum ama artık baya pahallı oldu birde koku yapıyor önere bileceğiniz uygun çizmeyen bulaşık tableti var mı
Deletedmom83940 acemianneee_31 finish quantum max kullanıyorum hiç çizme yapmadı kokuyu bulaşık tableti yapmaz bulaşık makinanızın filtresini falan çıkarıp temizleyin ve makinanın içini de çamaşır suyuyla silin koku falan kalmıyor
yabadabaduu acemianneee_31 finishte nerdeyse fairyle aynı fiyat ama ucuz diye bende geçen başka bi tane aldım oda fairydi ama parlatıcısız o kadar kötüymüşkü bide hassasız zaten bulaşıklar çok kötü koktu çıkmadıda kokusu ayda bi kere çoklu alıp iyisini almak daha mantıklı
Sevdapl acemianneee_31 BİM’in, A101 in tabletini kullanıyorum ben. Ne leke kalıyor ne kalıntı. Belki makinayla da alakası olabilir bilmiyorum ama ben memnunum.
acemianneee_31 Deletedmom83940 yapıyo canm hatta instagram da deneyen bir temizlik sayfası da demişti
Cansu1- acemianneee_31 finish quantum max kullanıyorum market indirimlerini yakalayıp stok yapıyorum çok çok memnunum çizik leke koku sıfır 👌