Deniz2018 Selam Kızlar 37 haftalık hamileyim ayın 25 doktor kontrolüm var. inşallah nrmal Doğum 5ekim gibi Olur Demişti doktorum. Şimdi merak ettiğim 5ekimde hastahaneye mi gidicem ?nasıl olacak ağrı kasılma Falan olmazsa Suyum gelmezse gelene kadar hastahanede mi bekletecekler Kısaca Bu konuda Bilgilendirir misiniz beni😕 gün geçdikce daha cok heyecanlanıyorum gece hep bunları düşünüyorum Uyuyamıyorum Bide ya Erken olursa Hastahaneye yetişemezsem Korkusu var 😐evim hastahaneye 45 dk uzakta cok korkuyorum
sydv Deniz2018 yok canım ne diye gitcen ağrı sızı nişan su olmazsa mis gibi evinde beklersin ne zaman geleceği belli olmaz ki hem kontroller sıklaşınca doktorun söyler zaten tahmini ☺️