Momy_eyyuptalha Magnorm 365 mg magnezyum ilacı kunlananlar Ve gynoffero sanol kimler kunlandi ben korkuyorum çevremdekiler kunlanma vs diyor korkuyorum kızlar ikisi beraber kunlananlar var mı kaçıncı haftada başladınız kızlar 16+2
Sirkelimon Momy_eyyuptalha ben kullanıyorum gynoferon 3-4 ay oldu kullanıyorum 1 aydır da magnezyum kullanıyorum bir sıkıntım yok 26+4 olduk
Ebrucm Momy_eyyuptalha kullanıyorum magnezyum çok iyi geliyor kasılmalarıma kramplara kan ilacı zaten kanımız için bı zararini görmedim
Smyye1B Momy_eyyuptalha Magnorm ve gyneferon kullanıyorum. 15.ci haftadan itibaren. Herhangi bir sorun yaşamadk.
Burcubuket Momy_eyyuptalha bende ikisini kullanıyorum 38 haftalık bi sıkıntı yaşamamadım demiri 3 aydan sonra magnezyumuda 6 aydan sonra basladım
Atiko Magnormu yanlış hatırlamıyorsam 23. haftadan beri kullanıyorum. 37+0 dayız. Hiçbir problem yaşamadım. Çevreniz yerine doktoru dinlemenizi tavsiye ederim.
Acemianneee08 Momy_eyyuptalha ikisinide kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım 32 haftalık gebeyim. Biri demir biri magnezyum ne gibi sorun yaratabilir ikiside anne bebek için yararlı
Zeynepppdyg Momy_eyyuptalha ne gibi bir sıkıntısı varmış ikisinide kullandım ,ağzı olan konuşuyor komşunun lafına göre ilaç başlayıp bırakan çok allah akıl fikir versin