Bu gün 30 haftalık olduk ikiz gebeyim normal kontrole gittim nts de sancı çıktı serum fıtil ve ciğer geliştirici iğne yapıp eve yolladılar yarın bir doz daha ciğer geliştirici yapacaklar böyle bir durum yaşayıp sancısı çıkanlar ne zaman doğum yaptı acaba