Arkadaşlar bugun 6hafta 6günlüğüm. Doktora gittm kesede bebeği ve 10 sanıye vs kalp atışını dınledım.Fakat su cok içmedim dıye vajınal baktı doktor. Bi zararı yok dedı . Benim sormak ıstedıgım kalp atışını erken dinlemek zararı oluyomuş dıye duydum şimdide. Sizce bebeğime zararı varmıdır kalp atışı dınlememenın??? Ve vajinal bakıldı düşüğe vs sebep olmaz dımı?? Doktor bı zararı olmaz dedı ama