Fuldennn Arkadaşlar bebeği aşırı aşağıda hissediyorum kafasını ve vajinada sık sık batma oluyor bugün ve iki kasığımda bacağıma doğru ağrı vurup geçiyor bunlar doğum belirtisi olabilir mi?
Fuldennn Ecem9422 Fuldennn Bende anlam veremiyorum bugün çok hareketli bebeğim sürekli aşağıya bastırıyor 1 cm açılmam vardı acaba doğum habercisi mi diye düşünmeden edemiyorum
Ecem9422 Fuldennn ben daha çatı muayenesi olmadım henüz açılma var mı yok mu bilmiyorum insan yine de tedirgin oluyor. Ciddi anlamda yürümemi engelliyor ve canım cok acıyor
Fuldennn Ecem9422 bu bende uzun zamandır var o toplanma hissi rahmin kendini kasmasıymış açılma olması için doktorum söylemişti yaklaşık 2 haftadır toplanıp yumuşuyor karnım bir tarafta büyüyor sonra düzeliyor ve bu gebelik ilerledikçe biraz daha acılı bir his
Fuldennn Ben 2 kez oldum nst de düzensiz sancılarım çıkınca, tabi ki insan tedirgin oluyor ne oluyor acaba diye bakalım hayırlısıyla gelsinler inşallah zamanında 🤲🏻