Prolaktin ilacı adet geciktirirmi ya 24mayısta olmam gerekiyordu 1senedir aşırı düzenli adet oluyodum hep daha erken olurdum ilk defa 2gün geciktim dostinex kullanıyorum acaba ondan olmuş olabilirmi ve ovülasyon öncesi değerlendirdim ama ovülasyon günü denemedim öncekilerde etkili olmuş olabilirmi acaba ilactanmı gecikti yoksa gebelik olmui olabilirmi merak ediyorum