OzlemK34 40+4. Haftadayım bu zamana kadar nts de sancim çıkmamıştı ilk defa bugün sancim çıktı 20 dk da 3 kere pig yapmış biri 50 ler de biri 90 da idi ama ben hissetmedim sancılar dan ne kdr süre sonra doğum oluyor tecrübeli kişiler cevap verebilir mi
Karkubra2772 OzlemK34 2 haftadır 60 larda 70 lerde sancım kişi den kişiye denisiyor bence bol yürüyüş yapın sıcak duş alın bence bir avazda kurtulursunuz inşallah canım 🤲🏻🙏🏻
gizay55 Canım 32.haftadan beri NST de sancım çıkıyor, 38.haftadayız şimdi açılma falan yok hissetmiyorum da hala daha doğum yok yani anlayacağın😅 hatta 100 lere kadar çıkıyor sancılar 20 dk şık sürede 2-3 kere, panik yapma bence
OzlemK34 gizay55 panik degil de canım artık sancim çoğalsın cocuk doğsun istiyorum 40+4 deyim haftası baya ilerledi
gizay55 OzlemK34 inşallah en kısa zamanda kucağına alırsın sağlıklı bir şekilde🤗 squat, sıcak suya oturma, hurma, yürüyüş önerdi doktor zaten seninkisi de önermiştir