Bsrabzks Merhaba bişeyi merak ediyorum 50 lik şeker yüklemesi yaptırıcam kaç kere kan alıyolar. Bazıları 2 bazıları 3 diyor neye göre oluyor bu acaba
Sultanee Bsrabzks İlk kanı alıyorlar tabi aç olacaksın sonra içeceği veriyorlar içiyorsun beni labaratuarın yakınında biyere oturtmuşlardı fazla hareket etmeyin diye. İçtikten 1 saat sonra bir daha kan alıyorlar
Yaseminf Bsrabzks benden 2 kere aldılar bir ac bi de tok olacak şekilde galiba hastaneden hastaneye değişiyor
eymeninannesi35 Bsrabzks bende 50mg lık yaptırdım 2 kez aldılar ilkini içmeden önce ikincisini içtikten 1 saat sonra
Yaseminf Bsrabzks sınıra yakın çıktı ama çıkmadı şükür bir hafta takip istediler başka yükleme yapmadılar sınırı geçmediği icin
eymeninannesi35 Bsrabzks hayır değerlerim normal çıktı hepsi aslında ben yaptırma taraftarı değildim ama annem kronik şeker hastası olduğu için doktorum gerekli olduğunu söyledi o yüzden yaptırdım
Yaseminf Bsrabzks açlık hatırlamıyorum da tokluk 138 çıkmıştı 140 i geçerse diyabet bölümüne randevu al demişti doktor Zeynep kamilde.
Sevdapl Bsrabzks önce aç karnına kan verdim sonra 50 ml içeceği içip 1 saat sonra tekrar verdim. 164 çıktı benim şu an diyet uyguluyorum her gün ölçüm yapıyorum.
Bsrabzks Sevdapl geçmiş olsun bebeğin kilosu fazla mı peki şeker çıkanlar da genelde bebek kilolu oluyor diyolar doğru mu acaba
43serife Bsrabzks bende 3 kere kan alınmasından korkuyodum doktorum bana da 75 mg dedi o zaman 3 kere alincak 🙄😟
aylinpalaa Bsrabzks ben bugün yaptırdım yüklemeyi 75mg’lık içecekle, 1 kere aç 2 kez tok alındı kan, sanırım 50’likte 1 aç 1 tok alınıyor 😊