26.05.22 7.30 da hastanede bulunmam lazımdı. Geldim ve işlemler yapıldı damar yolu açtılar ve sedye ile dogumhaneye gittim. Ilk baştan beri çok heycan yoktu o zaman da yoktu hiç korkuda yoktu takii dogumhaneye girene kadar. Girdim ama korku değilse değişim bir duyguya bürünüyor insan acıya dayanabilme gücüm olduğu için hiç kafaya takmadım sonrasını felan. Neyse beni sedyeden masaya aldılar. Sonra belimden iğne vuruldu gerçekten hiç acı yok sadece içine sıvı koyulduğunu anlıyorsunuz ve 30 sn felann sürüyor direkt yatırıyorlar. Ayaklarda karıncalanma oluyor sonra sıcaklık geliyor ve 1 dk içinde uyuşuyorsunuz. Göbeğine ve bacaklarımı ilaçla sildiler seruma ilac frlan derken mide bulantisi yasadim ve kustum,doğum başladı. Ben hiç kestiklerini anlamadım tahminen 10 dk içinde bebek çıkıyor zaten. Başımdaki hemşire neler yapıldığını bebeğime kavuşmaya az kaldığını anlatıyor. Kestikten sonra bebek çıkarken bastırıyorlar acı yok sadece bastiklarini hissediyorsun ama bebegimle kavusacagim diye bastirdiklarini hic düşünemedim. Zaten bastırıp bebeği çıkardıktan sonra bir rahatlama geliyor 🙈 gösterdiler sonra giydirip tekrar kokladım ve babasına teslim ettiler 8.23 gece doğdu. Bebekten sonra benim çıktığımda saat 8.45-8.50 gibiydi. Odaya gelince bir süre sonra yavaş yavaş etki azalıyor hissediyorsunuz ben ağrı hissetmedim sadece dikiş yerim yanıyor gibi oluyor o kadar da olacak tabi ki bir bebek dünyaya getiriyoruz. 2 saat sonra su yemek felan yedim. Saat 2 3 gibi yürüttüler. Kalkarken yanma oluyor başka hiçbirşey yok ve ayağa kalktığımız zaman baş dönmesi mide bulantısı gibi birşey oluyor. Yani kısacası biz güçlü anneleriz korkulacak hiçbirşey yok. Emin olun bebeği kokladıktan sonra tüm herşey geçiyor. Ayağa kalktıktan sonra aktif olmanızı tavsiye ederim hemen yatınca sanki hiç kalkmamış gibi oluyor ben hemşire ile kalktım sonra 1 defa eşimle sonrasından kendim kalktım gittim tuvalete felan. Bol bol kahve içiyorum sade ‘jacobs’ ve su içmenizi istiyorlar bol bol.
Kiyafet olarak inden düğmeli pijama mutlaka bulundurun
Depent alın yanınıza veya ped. Isıtıcı kahve bardak bol bol su. Bebegin üstünü en fazla 2 defa değiştirirsiniz ben öyle yaptım. Ağız mendili bez vs vs. Terlik bulundurun
Geri kalan herkesi allah kurtarsın inşallah sağlıkla sizde kavuşursunuz 🤲💜