Because Bugün magnezyuma başladım.magnorm adında bi ilaç .içtikten 2 Saat sonra acayip ishal oldum ve çok farklı ishal 😅bu normal mi sizce devam etmelimiyim ?sizde de böyle bi yan etki yaptı mı ?yaptıysada kullanmaya devam ettiniz mi ☺️
uraz_ve_annesi- Because magnezyum ilaçları genelde yapıyormuş burda okuduğum kadarıyla bende aynı ilaçı kullanıyorum ama Kabızlık, sorunum olduğu için, bana iyi geldi, 😂
Mucizeminnos Because bende de ilk kullandığımda yapmıştı aslında toktum ama sonraki gün hemen yemek yedikten sonra denedim o zaman yapmadı artık bende o yüzden yemekten hemen sonra içiyorum🌸
Because uraz_ve_annesi- Demir ilacına da başlayacağım bugün gece .oda kabızlık yapıyor belki dengelenir 😅😅😅😅
zeceana Because ben Demir’i de magnezyumu da kullanıyorum bende aynı senin gibiyim canım aşırı ishal var acayip şekilde düzelmiyor 1 haftadır kullanıyorum böyleyim düzelmedi 😂
Vera09 Keske bana da yapsa😂 ac karnina alindiginda yapar, yemeklerle birlikte yada tok icmek gerekiyor prospektusunde yaziyor
Naz88 Gönderiyi okuyunca kabizligima ne iyi geldiģini anladim 😃 magnorm kullaniyorum bende. İshal yapmadi ama rahatladim🙈
aslhankrhan94 Because Kabızlığı engelliyo diye biliyorum. Ben de magnezyum kullandım kullanalı kabızlık çekmiyorum çok şükür 🙈🤭