S1907 Kızlar doktor bebeğin eşi aşağıda dedi böyle durumu yaşayan oldumu ,aşağıda kalırsa normal doğum yapamazsın dedi,yukarı çıkarmı acaba?
Melikeex S1907 benimde aynıydı canım 21.haftada cıktı suan 31+4 deyiz hıc bı sıkıntımız yok sukur sana tavsiyem fazla ayakta durma bol bol yat dinlen aman ev pıslenmesın suratı temızlıyım burayı temızlıyım yapma bırak kalsın ve uzanırken ayaklarını yuksek te tutmaya ozen goster bıde ilıskı yasak demıstır doktorunuz kanamayı tetikliyor
Peperonni S1907 Evet benim de aşağıdaydı detaylı da yükselmişti. Bende kanama da olduğu için ilaç kullanmıştım ve sürekli yatak istirahatı hiç bir iş yapmadım. Kalçanı ve ayakların yüksek yapıp yat yastık koyup
stor9876 stor9876 S1907 6.haftada lekelenmeler başlafı progestan fitil kullandım 22.haftada çıktı ağır kaldırmak,ilişki yasak. Genelde hep dinlendim yürümedm gezmedim çok dikkat ettim. Siz de bu şekilde ilerleyin düzelir Allahın izniyle
S1907 Melikeex aynen cnm ilişki yasak dedi doğru,dinlenmeye çalış dedi,peki 21 haftadan sonra bu risk geçtimi lekelenme durumu olursa korkma ona yapılcak bişey yok dedi çnkü
Muhalif93 Haftada kanamam oldu 16. Haftada plesantanin hafif bir asagi inme durumuna geldigini söyledi. İlerlerleyen zamanlarda belli olacak ama büyük ihtimalle eşik öne geçecek dedi.
Peperonni S1907 Protestan yazmıştı doktor istersen danış doktoruna. Mesela gebelik ilerledikçe bebek kilo alıyor ya o zaman da bebeğin eşi yukarı çıkıyormuş ama kesinlikle ağır kaldırma çok dikkat et kendine düzelir inşallah
S1907 stor9876 ağır iş vs gebeliğin başından beri yapmıyorum da sürekli yatmak bilemedim çok etkileyecek bir durum mu acaba🥹
stor9876 S1907 sürekli yatmak değilde yalnızca evde hareketli olmak diyelim çarşıya pazara markete gitmeyin mesela zor geliyor ama geçiyor merak etmeyin ben de napıcam nasıl bitcek diyodum doğum yapalı 3.5 ay oldu çok dikkat edin🧿
S1907 stor9876 canm çok sağol bilgi için,seninde gözün aydın😊 allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah🙏🏻🙏🏻
Damla1995 S1907 erken haftalarda vu duruma rastlanilginda yuksek oranla cikiyor cunki bebek buyudukce yukari kaldiriyor onu. Benm de basima geldi 16 haftaliktim. Asiri derece kan kaybim oluyordu ama malesef tek kotu yanm buydu hastahanelerde yattm mudahale edildi. Benm hayatim tehlikedeydi. Ama cok sukur atlattm suan 6 yasinda 🤲🥰 kotu zamnlar gecirdim. Ama bebek gayet saglikli oliyor hic korkma. Aynen akintiya veya kanamaya yapilcak bir durum olmuyor.asiriysa anne kan kaybi yasiyor riskli bir durum bu yuzden anne icin ama onada mudahale edikiyor. 8 aylik olmusdum yine bile kahve kahve kanamam oluyordu sen dusun. Benm bebegin esi 7 bucuk aylikti tam ykari ciktiginda. Yani bu plesentanin korkulcak bir durumu yok sadece anneyi tuketiyor okdr. Onun icinde dikkat ediceksin bol bol yaticaksin. Ben 9 ay boyunca yattim. 😔 dus alamadigimi bilirim yattgm yerden sacimi yikiyolardi. Herkesde bir olmuyor ama benm asiri kan kaybim olmusdu. Korkma sakina anlattgmdan. Aksine bu durumu cidde yasamis biri olarak korkmaman gerektigi icin anlatiyorumki bil ve uzulme 🥰 sag saglim kavusucaksin. En kotu sezeryen olursun oda cokta onemli degl bebegimiz soz konusu sonucta.
S1907 Damla1995 ayy canm çok teşekkür ederim içim rhatldı ,bebeğim iyi olsunda varsın sezeryan olsun napalım ,sende çocuğunu sağlıkla byütürsün inşallah,🥰🙏🏻🙏🏻