Momy_eyyuptalha Ben bu tür şeylere inanmam rabbim ne nasip etmişse eğlence amaçlı😂😘 rabbim hepimizin yavrularını sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin inşallah isteyen herkese nasip etsin ❤️
Ladybird06 Momy_eyyuptalha Evet eğlence için böyle şeyler konuşuluyor ama zaten istatistikler açıklanıyor ve her sene %51.3 civarı erkek %48.7 civarı ise kız bebek doğuyor. oranlar hafif oynasada erkek bebek hep daha çok doğuyor.
kumralface35 Momy_eyyuptalha geçen sene benim açımdan erkek senesiydi bu yılda yakınlarım da hep kız var hayırlısı 😅
Momy_eyyuptalha Ladybird06 sağlıklı olsunlar da kız erkek fark etmiyor kuzum 🥰 ben kız kız dedim o kadar elbise toka aldım bugün net gördüm erkek 😂😂